Sant Miquel de Cuixà

La sortida de Sant Miquel de Cuixà s'emmarca dins del tema de l'any els Edificis Savis. Aquest últim període n'hem treballat dos.

A Sant Miquel de Cuixà i vam anar per grups d'Allioli. Hi vam anar amb bus. El trajecte va durar més o menys una hora.

Un cop vam arribar a Sant Miquel de Cuixà, vam fer els grups i vam esmorzar. Vam anar a darrera i des d'un camp vam dibuixar la torre. Després vam anar a un prat i vam picnicar. Després de dinar, vam poder posar els peus al riu. A la tarda vam fer la visita amb el Llorenç com a guia. Vam començar per la maqueta, després el refetor (on menjàven els monjos), el claustre, l'església i un passadís secret. A l'església hi havia formes gòtiques, romàniques i arcs de ferradura. La meitat del claustre la va comprar un home anglès i ara es troba a un museu de Nova York.

Després de la visita vam espertinar i vam tornar cap a l'escola.

2 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Premi del Llibre Vivent Cicle 3

A Cicle 3 al llarg del curs hem llegit 5 llibres corresponents al Premi del Llibre vivent. Eren d'estils molt diferents. El primer era de caire científic: Al cel cabretes... i vam aprendre moltes cose

La Maternitat d'Elna

Divendres 14 de juny vam anar a visitar la Maternitat d'Elna, perquè és el darrer Edifici sàvi (tema de l'any). Vam anar-hi en bus i vam picnicar allà, en un jardí molt bonic. Els dies abans el Cicle

Premi vivent Puigmal i Costabona

A classe Puigmal i Costabona el llibre guanyador es: El senyor serp! És una serp que vol trobar una altra serp per no ser tot sol. En troba a cada cop però s'enganya a cada cop però a la fi una serp